понеділок, 30 листопада 2015 р.

Анкета

Анкета
учасника третього (заключного) туру
 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Галатюк Валентина Михайлівна
2.    
Дата народження
23.02.1965 р.
3.    
Домашня адреса з поштовим індексом
33000, м. Рівне,
пров. Вінницький, 19А
4.    
Мобільний телефон
097-428-01-24
5.    
Електронна пошта
school6-rv@ukr.net
6.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Івано-Франківський державний педагогічний інститут (1986) спеціальність: вихователь – методист, вчитель укр. мови та літ-ри;
Рівненський державний гуманітарний університет (2000) спеціальність: вчитель історії та правознавства.
7.    
Стаж роботи:
                                              загальний
33
                  педагогічний
32
8.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Рівненська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №6 Рівненської міської ради,
т. (0326) 26-39-87, school6-rv@ukr.net
9.    
Посада
Вчитель історії, заступник директора з НВР
10.            
Кваліфікаційна категорія
вища
11.            
Звання
вчитель-методист
12.            
Класи, в яких викладаєте
5, 6, 7, 9
13.            
Посилання на власний Інтернет-ресурс

14.            
Педагогічне кредо
Успіх- це не кінець, поразка не є фатальною. Саме важче продовжувати шлях. А він один…
15.            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
Одним із пріоритетів стратегічного розвитку української держави визнано входження в Європейське співтовариство, тому Україна має наблизити свої освітні інститути та їх правову базу до стандартів ЄС. У них визначено перелік умінь актуальних для вивчення історії, що відповідають цінностям демократичної держави: це, зокрема, вміння працювати з історичними фактами, аналізувати джерела, встановлювати причинно - наслідкові зв’язки, відстоювати свої думки.
Сучасні вимоги освітніх стандартів змушують учителя не тільки надавати учням інформацію, а й шукати шляхи практичного застосування її у повсякденному житті. Знання не заради знань – для збагачення життєвого досвіду.
Інноваційне навчання – це новий ступінь у процесі навчання, новий погляд на навчальний процес, коли переосмислюються стосунки вчителя й учня, коли основною метою навчання, стає особистісно – діяльнісний підхід кожного учня до процесу навчання, коли творчість і зацікавленість стають потребою уроку.
Нетрадиційні методи викладання історії привертають увагу вчителів можливістю форсованого вивчення великого обсягу історичного матеріалу, підготовкою учнів до зовнішнього оцінювання.
Саме цій меті служать методи й форми інтерактивного навчання, коли учні залучаються до різноманітних форм роботи на уроці, коли вони думають про те, що роблять. Головним завданням цих методик є намагання навчити учня розмірковувати під час отримання знань, застосовувати їх у новій навчальній ситуації.
На уроках застосовую групову та індивідуальну форму навчання. Довіра, повага спілкування, стимуляція почуття гідності, здатність відповідати за себе – все це є головними факторами групової  та індивідуальної роботи. Учень розвиває свою індивідуальність у спільному вирішенні творчих завдань, коли максимально залучається його життєвий досвід та отримані знання. Навчання проводжую через спілкування учитель – учень, намагаючись навчати дітей чомусь новому, цікавому можливо для них не зовсім зрозумілому. Одночасно намагаюся стати посередником між учнем і навчальним матеріалом, а не джерелом знань, як це часто тепер трапляється. Виходячи з цієї нової ролі намагаюся:
·        використовувати різноманітні методи подання (презентації) нового матеріалу;
·        використовую завдання, які дозволяють школярам засвоїти навчальний матеріал відповідно до їх досвіду і рівня;
·        надаю можливість учням демонструвати свої досягнення в отриманні знань.
 Все це можливо досягнути, використовуючи активні форми і методи навчання. Використання таких форм навчання є вкрай важливими тому, що мають великий вплив на учнів. 
За допомогою використання інноваційних форм роботи з’являється інтерес до історії як науки, діти замислюються над перспективами її розвитку. В результаті впровадження інноваційних технологій на уроках історії я впевнилася, що вони сприяють створенню умов для розвитку особистості учня, і це є найбільш ефективним шляхом формування гармонійної особистості в цілому.
16.            
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
Той, хто не знає свого минулого, своєї історії, не вартий того, щоби творити сучасність.
Щоденний мій труд – це знахідки, новації. У молодих й досвідчених - різноманітність ідей! Винагорода  моя – не орден, не овації, мої досягнення, як учителя – це успіх дітей. Я впевнена, що не потрібно ніколи зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед. Щоб мати право вчити інших, постійно вчуся сама.
У своїй роботі використовую сучасні технології навчання: технології інтерактивного навчання, проблемного навчання; ігрові технології, дискусії, технологію колективного способу навчання.
Найважливішою рисою вважаю уміння й бажання вчитись, не зупинятися на досягнутому, завжди шукати в житті новизну. Кожен урок намагаюся зробити цікавим і пізнавальним. Проблема над якою працюю: «Розвиток творчої активності учнів на уроках історії». Головною метою своєї педагогічної діяльності, я вважаю Професіоналізм!
Виховання всебічно розвинутої особистості.
Я – особистість в минулому,
Я – особистість нині,
Я – особистість в майбутньому.
Моя творча робота: «Авторське створення цікавих форм та методів діяльності».
Бажаю дивитися назад з гордістю, вперед з надією, вгору – з вдячністю, вниз з обережністю.

Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням


«____» _________  2015р.                              _______________ /____________ /

Немає коментарів:

Дописати коментар