Анкета
учасника третього (заключного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Галатюк Валентина Михайлівна
|
2.
|
Дата народження
|
23.02.1965 р.
|
3.
|
Домашня адреса з поштовим
індексом
|
33000, м. Рівне,
пров. Вінницький, 19А
|
4.
|
Мобільний телефон
|
097-428-01-24
|
5.
|
Електронна пошта
|
school6-rv@ukr.net
|
6.
|
Які
вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
Івано-Франківський
державний педагогічний інститут (1986) спеціальність: вихователь – методист,
вчитель укр. мови та літ-ри;
Рівненський
державний гуманітарний університет (2000) спеціальність: вчитель історії та
правознавства.
|
7.
|
Стаж
роботи:
загальний
|
33
|
педагогічний
|
32
|
|
8.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту), телефон з
кодом, електронна адреса
|
Рівненська загальноосвітня
школа І - ІІІ ступенів №6 Рівненської міської ради,
т. (0326) 26-39-87, school6-rv@ukr.net
|
9.
|
Посада
|
Вчитель історії, заступник
директора з НВР
|
10.
|
Кваліфікаційна категорія
|
вища
|
11.
|
Звання
|
вчитель-методист
|
12.
|
Класи, в яких викладаєте
|
5, 6, 7, 9
|
13.
|
Посилання
на власний Інтернет-ресурс
|
|
14.
|
Педагогічне кредо
|
|
Успіх- це не кінець, поразка не є
фатальною. Саме важче продовжувати шлях. А він один…
|
||
15.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
Одним із пріоритетів стратегічного
розвитку української держави визнано входження в Європейське співтовариство,
тому Україна має наблизити свої освітні інститути та їх правову базу до
стандартів ЄС. У них визначено перелік умінь актуальних для вивчення історії,
що відповідають цінностям демократичної держави: це, зокрема, вміння
працювати з історичними фактами, аналізувати джерела, встановлювати причинно
- наслідкові зв’язки, відстоювати свої думки.
Сучасні вимоги освітніх стандартів
змушують учителя не тільки надавати учням інформацію, а й шукати шляхи
практичного застосування її у повсякденному житті. Знання не заради знань –
для збагачення життєвого досвіду.
Інноваційне навчання – це новий
ступінь у процесі навчання, новий погляд на навчальний процес, коли
переосмислюються стосунки вчителя й учня, коли основною метою навчання, стає
особистісно – діяльнісний підхід кожного учня до процесу навчання, коли
творчість і зацікавленість стають потребою уроку.
Нетрадиційні методи викладання
історії привертають увагу вчителів можливістю форсованого вивчення великого
обсягу історичного матеріалу, підготовкою учнів до зовнішнього оцінювання.
Саме цій меті служать методи й
форми інтерактивного навчання, коли учні залучаються до різноманітних форм
роботи на уроці, коли вони думають про те, що роблять. Головним завданням цих
методик є намагання навчити учня розмірковувати під час отримання знань,
застосовувати їх у новій навчальній ситуації.
На уроках застосовую групову та
індивідуальну форму навчання. Довіра, повага спілкування, стимуляція почуття
гідності, здатність відповідати за себе – все це є головними факторами
групової та індивідуальної роботи.
Учень розвиває свою індивідуальність у спільному вирішенні творчих завдань,
коли максимально залучається його життєвий досвід та отримані знання. Навчання
проводжую через спілкування учитель – учень, намагаючись навчати дітей чомусь
новому, цікавому можливо для них не зовсім зрозумілому. Одночасно намагаюся
стати посередником між учнем і навчальним матеріалом, а не джерелом знань, як
це часто тепер трапляється. Виходячи з цієї нової ролі намагаюся:
·
використовувати різноманітні методи подання (презентації) нового матеріалу;
·
використовую завдання, які дозволяють школярам засвоїти навчальний
матеріал відповідно до їх досвіду і рівня;
·
надаю можливість учням демонструвати свої досягнення в отриманні знань.
Все це можливо досягнути, використовуючи
активні форми і методи навчання. Використання таких форм навчання є вкрай
важливими тому, що мають великий вплив на учнів.
За допомогою
використання інноваційних форм роботи з’являється інтерес до історії як
науки, діти замислюються над перспективами її розвитку. В результаті
впровадження інноваційних технологій на уроках історії я впевнилася, що вони
сприяють створенню умов для розвитку особистості учня, і це є найбільш
ефективним шляхом формування гармонійної особистості в цілому.
|
||
16.
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і
особистість»
(у формі есе обсягом до однієї
сторінки)
|
|
Той, хто не знає свого минулого,
своєї історії, не вартий того, щоби творити сучасність.
Щоденний мій труд – це знахідки,
новації. У молодих й досвідчених - різноманітність ідей! Винагорода моя – не орден, не овації, мої досягнення,
як учителя – це успіх дітей. Я впевнена, що не потрібно ніколи зупинятися на
досягнутому, бо життя - це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед. Щоб
мати право вчити інших, постійно вчуся сама.
У своїй роботі використовую сучасні
технології навчання: технології інтерактивного навчання, проблемного
навчання; ігрові технології, дискусії, технологію колективного способу
навчання.
Найважливішою рисою вважаю уміння й
бажання вчитись, не зупинятися на досягнутому, завжди шукати в житті новизну.
Кожен урок намагаюся зробити цікавим і пізнавальним. Проблема над якою працюю:
«Розвиток творчої активності учнів на уроках історії». Головною метою своєї
педагогічної діяльності, я вважаю Професіоналізм!
Виховання всебічно розвинутої особистості.
Я – особистість в минулому,
Я – особистість нині,
Я – особистість в майбутньому.
Моя творча робота: «Авторське
створення цікавих форм та методів діяльності».
Бажаю дивитися назад з гордістю,
вперед з надією, вгору – з вдячністю, вниз з обережністю.
|
Даю
згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у
періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
«____» _________ 2015р.
_______________ /____________ /
Немає коментарів:
Дописати коментар